Historie SDG Events SDG Events is sinds 17 januari 2019 de nieuwe naam van PPC Events.
PPC Events werd in 1995 opgericht door Aad Jörgens en Jan Gelten. In 1999 gingen zij beiden fulltime aan de slag met PPC Events. In het jaar 2000 verliet Jan Gelten het bedrijf, waarna Aad het bedrijf alleen voortzette met de vaste ondersteuning van Jan Poirot van MatchAV die de techniek voor zijn rekening nam.
Vanaf die tijd hebben wij, Jan & Aad, samen voor een grote verscheidenheid aan commerciële bedrijven en non-profit organisaties inspirerende eventconcepten bedacht en doeltreffende evenementen georganiseerd.
In de loop der jaren bouwden wij een uitstekend en vertrouwd netwerk op en werkten wij samen met allerlei professionals (artiesten, sprekers, decorateurs, cateraars, tolken enz.) om steeds weer unieke evenementen te creëren voor onze opdrachtgevers.
Samen creëerden we de juiste sfeer en herkenbare uitstraling van onze opdrachtgevers in bestaande party-, congres- en theaterlocaties maar ook in (circus-) tenten, fabriekshallen, schepen, hangars, musea en zelfs in een boksschool.
Spraakmakende evenementen, professioneel en met veel oog voor detail uitgevoerd, met als doel het unieke (merk-)verhaal van onze opdrachtgevers te vertellen en op onvergetelijke wijze te laten ervaren en beleven. Daar tekenen wij voor.
Waarden
Vertrouwen
Proactief samenwerken op basis van gelijkwaardigheid. Onbevangen ideeën delen.
Respect
Integer handelen en omgaan met klanten, concurrenten, partners en elkaar. Ruimte bieden voor ontplooiing en ieders unieke kwaliteiten.
Transparant
Open organisatie en samenwerking. Heldere doelstellingen en communicatie.
Duurzaam
Zorg en verantwoording dragen voor jezelf, je omgeving en de maatschappij. Voor nu en in de toekomst.
Sustainable business
Sustainable Business is het ontplooien van die activiteiten die waarde hebben voor alle stakeholders van die organisatie.
Dat betekent: financiële en niet-financiële waarde creëren voor de eigenaren, waarbij goed omgaan met mens en milieu een gegeven is. Dit wordt gecombineerd met goed werkgeverschap, het leveren van kwaliteit (in de breedste zin) aan de klanten en het opbouwen van win-winrelaties met de leveranciers.
Streven naar sustainable business gebeurt niet omdat ’het moet’ of ’iedereen het doet’, maar uit een eigen innerlijke overtuiging.
SDG Events maakt gebruik van cookies om je bezoek aan onze website zo prettig mogelijk te maken. Omdat je gebruik maakt van onze diensten, gaan wij ervan uit dat je akkoord gaat met ons gebruik van cookies.