In de praktijk zien we dat mensen en bedrijven te bescheiden zijn over wat zij al aan duurzaamheid doen omdat zij het idee hebben dat het ‘volmaakt’ moet zijn. De bewustwording en uitvoering van Duurzame Ontwikkelingsdoelen krijgen daardoor onvoldoende aandacht. Als we daarop inzoomen ontdekken we vaak dat er volop groeikansen voor mensen en bedrijven voor het oprapen liggen.
SDG bewust en bekwaam SDG Meetings zijn in- en externe kennisontmoetingen die mensen
inspireren, verbinden en persoonlijk en zakelijk verrijken. Waardevolle ontmoetingen die zorgen voor
bewustwording en het ontwikkelen van vaardigheden in relatie tot de Sustainable
Development Goals en jouw bedrijfsdoelstellingen.
Uitvoering De vorm waarin we dat doen is altijd maatwerk. Denk hierbij aan teamdagen,
durf-te-vragensessies, bedrijfsbezoeken, workshops en trainingen. Samen
bepalen we wat de beste en meest kansrijke vorm is om aan de slag te gaan. We
kijken daarbij naar de processen die binnen het bedrijf al gaande zijn en welke
kennis en ervaring er al aanwezig zijn. Als er behoefte is aan meer verdieping
nodigen we kennissprekers uit. Zij delen hun kennis en actuele toekomstvisie
die in de dagelijkse praktijk direct toepasbaar is.
Resultaat Door de SDG Meetings ontdekken mensen en bedrijven hoe uitdagend en leuk het is om met de
Duurzame Ontwikkelingsdoelen bezig te zijn. Het levert niet alleen nieuwe
energie, inzichten, producten en diensten op maar ook commerciële en
maatschappelijke winst.
Waarden
Vertrouwen
Proactief samenwerken op basis van gelijkwaardigheid. Onbevangen ideeën delen.
Respect
Integer handelen en omgaan met klanten, concurrenten, partners en elkaar. Ruimte bieden voor ontplooiing en ieders unieke kwaliteiten.
Transparant
Open organisatie en samenwerking. Heldere doelstellingen en communicatie.
Duurzaam
Zorg en verantwoording dragen voor jezelf, je omgeving en de maatschappij. Voor nu en in de toekomst.
Sustainable business
Sustainable Business is het ontplooien van die activiteiten die waarde hebben voor alle stakeholders van die organisatie.
Dat betekent: financiële en niet-financiële waarde creëren voor de eigenaren, waarbij goed omgaan met mens en milieu een gegeven is. Dit wordt gecombineerd met goed werkgeverschap, het leveren van kwaliteit (in de breedste zin) aan de klanten en het opbouwen van win-winrelaties met de leveranciers.
Streven naar sustainable business gebeurt niet omdat ’het moet’ of ’iedereen het doet’, maar uit een eigen innerlijke overtuiging.
SDG Events maakt gebruik van cookies om je bezoek aan onze website zo prettig mogelijk te maken. Omdat je gebruik maakt van onze diensten, gaan wij ervan uit dat je akkoord gaat met ons gebruik van cookies.