Van strategie tot actie. Dat is mijn motto. Ik help je om je merk sterker te maken. Met mijn ‘Marketingplan in 30 vragen’ zoek ik wat jouw bedrijf of organisatie – en dus jouw merk – uniek maakt. Op basis van een gedegen analyse zetten we samen een strategie uit om je merkbeleid verder te ontwikkelen en op geïntegreerde wijze te implementeren. En die aanpak werkt. Altijd. Bij iedere organisatie, ongeacht de branche.
Bij mijn advisering boog ik op mijn ruim 30 jaar marketingervaring bij onder andere Adidas (o.a. EK 2000), Jupiler, KNVB, diverse reclamebureaus (Philips, EY, Niet-roken campagnes) en merkstrategiebureau Ubachs/full contact.
Sinds 2010 werk ik vanuit mijn bureau Brand Proposition voor een grote variëteit aan opdrachtgevers: Eredivisie en Jupiler League clubs, nationale sportbonden, poppodia, festivals, commerciële en publieke organisaties en Afrikaanse landen (country branding, in opdracht van het Ministerie van Buitenlandse Zaken). Mijn aanpak is analytisch, strategisch, conceptueel, creatief, planmatig en actiegericht. Goed onderbouwd en toch pragmatisch en to-the-point.
Samen met de andere partners van SDG Events help ik jouw organisatie vooruit met een strategische merkbenadering.
SDG Events maakt gebruik van cookies om je bezoek aan onze website zo prettig mogelijk te maken. Omdat je gebruik maakt van onze diensten, gaan wij ervan uit dat je akkoord gaat met ons gebruik van cookies.
Instellingen